IUNGO Forum
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
Ik zie dat de website vernieuwd is, het forum weer beschikbaar is én een nieuwe firmware (R4444) is vrijgegeven voor iedereen.
TOP!
Mijn account is vermoedelijk verwijderd, en ik moest opnieuw een PW aanmaken. Nu ik dat gedaan heb, lijkt dat mijn account voor de webshop en bestellingen te zijn, dia kan ik namelijk inzien,
Hier op het forum kan ik mijn eigen berichten of accountgegevens niet meer inzien, vanwege een permission probleem.....
gaat toch niet helemaal zoals gewenst vrees ik.
Ik kwam hier overigens vanwege een probleem dat naar de laatste release firmware is ontstaan:
De Iungo gaat met regelmaat offline...
Omdat ik bovenstaande post niet meer kan editen ee nieuwe post...
Het blijkt dat mijn Iungo alle oude settings heeft weggegooid... er is geen modbus mee te vinden en alle historische data zijn verdwenen. Dit is een regelrechte ramp, en geen idee hoe dit op te lossen.
MQTT is niet meer in te stellen? er is geen wizzard of andere instelling te vinden in het menu om dat in te stellen. Ik hoop werkelijk niet dat jullie support voor MQTT hebben verwijderd.
Beste Iungo, wat ons er gebeurd?
mijn gegevens: Sn 31F2 | Rev 4450
snel een geruststellende post:
eea werd hersteld (weet niet door wie, maar ik verdenk de Iungo helpdesk.....) 😉
in ieder geval zeer bedankt voor de snelle actie