IUNGO Forum
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
Voor klanten met een oudere IUNGO die problemen hebben om de webpagina van hun IUNGO op te roepen (server niet bereikbaar of vergelijkbare meldingen), hebben we de volgende tip.
Het blijkt dat sommige voedingen van voor 2018 onvoldoende stabiel zijn door veroudering. Klanten zien dit in eerste instantie niet omdat de lampjes op de IUNGO wel blijven werken.
Toch werkt een en ander op de achtergrond dan niet goed en een van de effecten kan zijn dat er geen stabiele ethernet verbinding meer opgebouwd kan worden. Ook hebben we gezien dat sommige klanten te maken hebben met een haperende modbus verbinding.
Dit kunt u zelf eenvoudig testen door bijvoorbeeld een telefoonoplader te nemen en hiermee uw IUNGO aan te sluiten. De IUNGO zou met een dergelijke voeding weer gewoon als vanouds moeten werken.
Natuurlijk kunt u via onze webshop ook een losse nieuwe voeding bestellen.
Mocht u na het testen van een andere voeding toch nog problemen ondervinden met het benaderen van de webinterface van uw IUNGO, stuur dan een email naar info@iungo.nl, graag met vermelding van uw IUNGO serienummer, dat u kunt vinden op de achterzijde van uw IUNGO.
Met vriendelijke groet,
IUNGO klantondersteuning
info@iungo.nl
Ondervindt ook dit probleem, gelukkig vond ik dit draadje.
Vroeg me af of dit ook de Zwave verbindingen met slimme stekkers (Fibaro) onstabiel maakt?
Ik heb nu de orginele voeding vervangen door een telefoonlader, kijken of dit mijn probleem oplost.
Ondervindt ook dit probleem, gelukkig vond ik dit draadje.
Vroeg me af of dit ook de Zwave verbindingen met slimme stekkers (Fibaro) onstabiel maakt?
Ik heb nu de orginele voeding vervangen door een telefoonlader, kijken of dit mijn probleem oplost.
Hoi Jan, probleem opgelost?
Ook ik had problemen met het benaderen van mijn IUNGO controller. Deze heeft sinds 2016 zonder problemen gewerkt. Alleen vanaf deze week was de controller regelmatig onbereikbaar en op laatst helemaal niet meer. Diverse dingen geprobeerd, zoals resetten van de controller, resetten van de router e.d. Uiteindelijk toevallig op dit artikel terecht gekomen. Ik heb de voeding vervangen door een telefoon voeding en mijn probleem is verholpen. Ik kan mijn controller nu weer zonder problemen benaderen.
Fijn dat dit gewerkt heeft Leen! Dank voor je feedback