IUNGO Forum

Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.

IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.

Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.

pattern second
Gas gegevens na sof...

Meldingen
Alles wissen

Gas gegevens na software update

Ynte
Active Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden
Topic starter  

Ik heb de software update uitgevoerd en ben toch een paar issues tegen gekomen.
Het is mooi dat er nu een rode gebruikslijn bij het gas is gekomen, maar ik ben de staafdiagrammen kwijt van het dagelijks verbruik in het maand overzicht, dat vind ik toch niet echt een verbetering.
Ik mis die staafdiagrammen wel.
Nog een punt, bij het week en maand overzicht kloppen de berekende kosten niet die naast de grafiek staan, die is precies het dubbele dan wat in het rechter vak wordt aan gegeven.
Wat rechts wordt aangegeven is het correcte bedrag.

Citeren
Lid Admin Registered
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Er is een Beta versie beschikbaar waarin de Gas grafieken hersteld zijn (zoals ze eerder waren met balken per dag als periode maand geselecteerd word).
De kostenlijn in de beta versie is gecorrigeerd zodat het juiste (geschatte) bedrag getoond wordt.

Hopelijk hiermee weer alles naar wens ...

BeantwoordenCiteren
 Ynte
Active Member
Topic starter  

Kennelijk zijn alle wijzigingen weer terug gedraaid met een nieuwe software update.
De extra grafieken zijn verdwenen, maar ook de blokken bij gas/maand en de fout van de dubbele prijs bij de rode lijn is weer terug.

BeantwoordenCiteren
Lid Admin Registered

Welke versie geeft je iungo aan ? Voor zover wij kunnen zien zitten de wijzigingen er nog in...

BeantwoordenCiteren
 Ynte
Active Member
Topic starter  

Volgens Iungo was er een nieuwe software versie, dus heb ik weer een update gedaan, maar zo te zien is de oude van januari weer terug gezet.

BeantwoordenCiteren
Lid Admin Registered

Kijk even bij controleren op firmware update of er een nieuwe klaarstaat, zo niet dan even je serienummer mailen naar info.....

BeantwoordenCiteren
 Ynte
Active Member
Topic starter  

Die geeft nu inderdaad up to date aan.
Snr en formulier heb ik al eerder gemaild, was dat voor eenmalige keer?

BeantwoordenCiteren
Lid Admin Registered

Wij houden vanwege AVG geen digitale koppeling met namen en serienummers, zodra je iungo in de beta groep is toegevoegd wordt je mail verwijderd (het formulier gaat geprint in een map zonder serienummer).
Normaal gesproken blijft een aanmelding bij de beta groep gewoon bestaan zolang de iungo in hetzelfde netwerk blijft (bij verhuizing of verkoop van je iungo vervalt de Beta inschrijving).
Ik vermoed dat je iungo uit de Beta groep is verdwenen omdat je externe IP (het IP dat je van je provider krijgt) is veranderd (en dat wordt als verhuizing gezien).

BeantwoordenCiteren