IUNGO Forum
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
In de laatste firmware update zijn graaddagen toegevoegd aan beschikbare dagen. Weet iemand van welk weestation deze graaddagen berekend zijn ?
Hoi Bert,
Volgens mij maakt de driver gebruik van een aantal beschikbare weerstations van buienradar.
Van die stations hebben een aantal ook daadwerkelijk graaddagen beschikbaar in hun data set.
Moet je dus wel even checken of die gegevens er bij zitten bij het station dat je selecteert
Hoi Henk, dank voor je bericht. Maar waar kan ik het gewenste station selecteren. Iungo heeft toch geen keuze functie voor graaddagen station ?
Hoi Bert,
Ik heb het met trial and error gedaan voor een paar aangeboden stations tot ik er eentje in de omgeving (of dicht genoeg bij) vond die de graaddagen in de dataset had zitten.
Volgens mij kun je zien wat er in de dataset zit als je het station kiest voor je hem definitief bevestigt. Bijvoorbeeld “Arnhem” heeft de gegevens