IUNGO Forum

Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.

IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.

Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.

pattern second
Aanpassen tijd in p...

Meldingen
Alles wissen

Aanpassen tijd in planning

Eminent Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden
Topic starter  

Onder Apparaten | Planning heb ik al een actie aangemaakt: "Lamp, 7 dagen gekozen, 2:05, aan". Nu wil ik de tijd van de actie aanpassen. Ik klik op de actie in de lijst en een pop-up verschijnt. Maar de aangegeven tijd is 19:05, niet 2:05. Graag de bestaande tijd overnemen en de uur niet elke keer resetten tot 19. Voor één apparaat heb ik namelijk 24 aan en 24 uit-acties geprogrammeerd zodat het apparaat elke uur aan en uit gaat. Soms wil ik de minuut van de 24 uit-acties aanpassen maar als ik dat doe moet ik ook 24 keer onnodig de uur invoeren.

Citeren
Lid Admin Registered
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Welke firmware versie ? (de versie staat aan de onderkant rechts).

BeantwoordenCiteren
Eminent Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden
Topic starter  

Firmwareversie: iungo 2013 - 2022 Rev 4299

Gerelateerde fenomeen: Als ik een waarde in het Tijd-veld intyp — bijvoorbeeld "12:34" — en vervolgens ergens buiten het Tijd-veld klik, springt de tijd naar "19:34".

BeantwoordenCiteren
Lid Admin Registered
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Er komt vandaag een update beschikbaar waar dit probleem verholpen is.
Ook gaat het forum off-line wegens nieuwe website dus reacties graag rechtstreeks aan info@iungo.nl versturen

BeantwoordenCiteren