IUNGO Forum

Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.

IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.

Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.

pattern second
Fibaro Home Center ...

Meldingen
Alles wissen

Fibaro Home Center 3

New Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden
Topic starter  

Beste Iungo,

is er al duidelijk hoe de Iungo kan worden gebruikt met een Fibaro HC 3?
Dit schijnt anders te gaan dan bij een HC2.

Ik heb net een HC 3 aangeschaft en wil nu natuurlijk graag alle info van mijn Iungo kunnen uitlezen in mijn HC3.

Ik ben een newbie bij het gebruik van de HC3 (wil ik maar even laten weten)

Citeren
Active Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Goede dag,

Al jaren gebruiker van Iungo en Fibaro HC2 met daarin een VD die de gegevens inzichtelijk maakt van Iungo.
Nu met de overstap naar een HC3, zijn VD'd niet meer mogelijk en dien je om te bouwen naar een Quick App.

Helaas rijkt mijn kennis ook niet zover, maar in samenwerking met een ander Nederlands forumlid op Fibaro is de eerste HC3 Quick App een feit.
Je kunt deze vinden op: https://forum.fibaro.com/topic/53372-quickapp-iungo-monitor/

Mocht je nog tip of suggesties hebben, dan kan je die het beste daar plaatsen, omdat de bouwer hier op dit forum niet kijkt.

Gr. Twan

BeantwoordenCiteren
New Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Dag,

Ik heb mijn Slimme meter ook gekoppeld met IUNGO

in ben woonachtig in België en was op zoek naar een oplossing om mijn slimme meter te kunnen uitlezen via portaal en liefst ook via mijn Smarthome gateway In mijn geval FIBARO HOME CENTER 3

Na wat zoeken probeerde ik het met IUNGO Lite controller en de Quick App gemaakt door SmartHomeEddy (Fibaro Forum)Link

Zie hier mijn Slimme meter met de IUNGO lite:
Gelukkig is de controller niet te groot en past deze net boven de slimme meter.

En zo ziet het uit in HC3 van Fibaro:

Momenteel gebruik ik het om mijn gas en stroom verbruik te monitoren met Fibaro.

BeantwoordenCiteren