IUNGO Forum
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
Hallo allemaal,
Ik ben al jaren een tevreden gebruiker van Iungo.
Sinds een jaartje heb ik ook een HA draaien. Nu wil ik graag de data van mijn Iungo in HA krijgen. Ik ben een beginner met HA en loop een beetje vast.
De eerste stap daarvoor mqtt driver instellen in Iungo is gelukt met behulp van wat support van Iungo zelf.
Nu zoek ik eigenlijk een voorbeeld van hoe de IUNGO data is geïntegreerd in de HA (specifiek het energie dashboard).
Ik zoek naar voorbeelden voor het aanmaken van sensoren en/of een mooi dashboard. Met Google en Tweakers kom ik helaas niet veel verder.
Heeft iemand hier de Iungo data geïntegreerd in HA?
Hallo allemaal,
Ik ben al jaren een tevreden gebruiker van Iungo.
Sinds een jaartje heb ik ook een HA draaien. Nu wil ik graag de data van mijn Iungo in HA krijgen. Ik ben een beginner met HA en loop een beetje vast.
De eerste stap daarvoor mqtt driver instellen in Iungo is gelukt met behulp van wat support van Iungo zelf.
Nu zoek ik eigenlijk een voorbeeld van hoe de IUNGO data is geïntegreerd in de HA (specifiek het energie dashboard).
Ik zoek naar voorbeelden voor het aanmaken van sensoren en/of een mooi dashboard. Met Google en Tweakers kom ik helaas niet veel verder.Heeft iemand hier de Iungo data geïntegreerd in HA?
Hoi Roel, zoek hier op het forum maar eens naar mqtt, dan kom je heel wat hulplijntjes tegen!
Zeker ook al gedaan 🙂
Zoek t nog iets meer in Jip en Janneke taal. Of een voorbeeld van de code van een bestaand dashboard welke ik kan aanpassen naar mijn omgeving.