IUNGO Forum
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
Ik heb (samen met Copilot) een Home Assistant custom integration gemaakt voor IUNGO. Alle sensoren zijn hiermee uit te lezen in Home Assistant.
😍Ik heb (samen met Copilot) een Home Assistant custom integration gemaakt voor IUNGO. Alle sensoren zijn hiermee uit te lezen in Home Assistant.
Geïnstalleerd, werkt super zover! Het enige wat me opviel is dat de branding / logos van iungo her en der nog ontbreekt in de UI
Maar wat een gave integratie! Die zal veel mensen het leven eenvoudiger maken. Dank!
Hallo Henk, Klopt ik had nog geen logo's toegevoegd. Ondertussen heb ik deze toegevoegd. Deze moeten nu eerst goedgekeurd worden. Daarna zullen deze automatisch zichtbaar worden. Tenminste dat hoop ik. Ik heb er namelijk nog geen ervaring mee. Ik doe dit namelijk voor het eerst!
Wat een timing 👍
Ben stap voor stap bezig om over te gaan van Fibaro naar HA.
Vorige week een integratie gedaan van iungo via mqtt, maar dit is toch net ff wat makkelijker.
Mijn complimenten en dankbaarheid voor de gedane inspanning. Ziet er goed uit
Komende dagen eens even verder spelen en experimenteren
Die ga ik eens proberen. Na het downloaden en herstarten kom ik niet in de configuratie. Waar moet ik het adres van iungo (host/ip) invoeren?
Die ga ik eens proberen. Na het downloaden en herstarten kom ik niet in de configuratie. Waar moet ik het adres van iungo (host/ip) invoeren?
je gaat in HA naar instellingen >> apparaten en diensten >> iungo en kiest daar voor configuratie