IUNGO Forum
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
ik heb naar volle tevredenheid enkele z-wave slimme stekkers in gebruik, en wilde daar nog wat aan toevoegen.
De prijs daarvan blijft echter wel hoog, ik zie veel "wifi:" stekkers die de helft of minder kostten dan de z-wave.
Mis ik wat qua functionaliteit? kunnen deze wifi stekkers ook aangestuurd worden?
Hoi Eric,
Wifi tussenstekkers niet voor zover ik weet, maar wellicht is een setje plugwise iets voor je?
https://www.marktplaats.nl/v/doe-het-zelf-en-verbouw/elektra-en-kabels/m1930430745-plugwise-circle-circle-stick
Ze worden niet meer gemaakt, maar werken prima samen met IUNGO.
Je hebt minimaal een stick en een circle + nodig. Daarna kun je met gewone circles uitbreiden.
Ik meen zelfs dat IUNGO er een handleedinkje voor heeft.
Bij mij draait dit spul al jaren zonder een enkel probleem.
Dank je, had de optie al wel overwogen, wil echter geen complexiteit toevoegen, heb al dect fritz apparatuur, z-wave en uiteraard wifi, dus wil het ook simpel houden.
Dan blijf ik wel bij z-wave:-)