IUNGO Forum

Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.

IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.

Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.

pattern second
Firmware controlere...

Meldingen
Alles wissen

Firmware controleren

Eminent Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden
Topic starter  

Bij het controleren van de firmware versie spring ik eerst terug naar ¨instellingen/overzicht¨ Als ik voor de tweede keer de versie controleer dan wordt de status van de firmware wel getoond. Voor mij niet echt een probleem trouwens. Het viel me alleen op en ik vroeg me af of meer mensen dit hebben.

Citeren
Eminent Member
Deelgenomen: 10 jaar geleden

Hier ook waarschijnlijk éénzelfde gerelateerd probleem, bij mij springt deze altijd naar de overzichtspagina, updaten via deze manier lukt dus helemaal niet meer er zal iets corrupt geraakt zijn.
Rodney heeft advies gegeven om dan via de classic manier de uodate binnen te halen en dit werkt wel:
De classic interface is te vinden op : /iungo/classic/instellingen.html

BeantwoordenCiteren
New Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Ik zie hetzelfde probleem zowel met iOS van Apple als Windows 10..!

BeantwoordenCiteren
Estimable Member

Bij het controleren van de firmware versie spring ik eerst terug naar ¨instellingen/overzicht¨ Als ik voor de tweede keer de versie controleer dan wordt de status van de firmware wel getoond. Voor mij niet echt een probleem trouwens. Het viel me alleen op en ik vroeg me af of meer mensen dit hebben.

Zie hier hetzelfde, en het is iedere keer de eerste keer nadat je opnieuw naar de iungo gaat.
Iedere tweede poging is wel succesvol.
Het is me in eerdere versies niet opgevallen. In 2429M wel .
In chrome op mijn laptop, op de Galaxy Tablet en iPhone precies hetzelfde gedrag zoals omschreven.

BeantwoordenCiteren
Estimable Member

Ik zie het beschreven gedrag ook op MaxOSX (met Safari browser) en op iPhone (iOS).

BeantwoordenCiteren
 Henk
Tinkerer Admin
Deelgenomen: 8 jaar geleden

zijn er nog mensen die dit gedrag waarnemen op de huidige release? anders kunnen we dit draadje sluiten.

BeantwoordenCiteren