IUNGO Forum
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.
IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.
Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.
HI,
Ook dit lijkt een terugkerend fenomeen na iedere update. Een planning die niet meer werkt. Enige wat ik er van kan maken is om de planning te verwijderen en opnieuw aan te maken. Het gaat hier om een Fibaro waar zoals elders op dit forum al beschreven alleen de class 0x00 staat vermeld. Geen idee of dat er iets mee te maken kan hebben.
De grafieken van deze schakelaar kloppen iig niet want komen niet uit boven de 250 w, terwijl deze zeker 1255 vraagt. Dat wordt overigens wel keurig weergegeven door de stekker in de overzichtspagina.
Hallo Marijn,
laten we even uitwijken naar een mailwisseling, de problemen die jij ervaart die zijn zeker niet bij iedereen aanwezig.
groet loes
Hallo Loes,
Op zich natuurlijk prima. Mijn mail is bekend 😉 Overigens kunnen ook juist minder algemene kwesties nuttig zijn voor de grotere groep. Vandaar ook hiet mijn post in het forum natuurlijk.
Ik heb deze stekker opnieuw proberen aan te melden door 3 keer op het knopje te drukken (Fibaro) maar dat heeft vwo de vermelde classes geen resultaat.
De planning werkte overigens nog altijd niet goed deze morgen, ik zal het nog eens vanaf mijn computer proberen te herstellen, met mobiel werkte het niet helemaal makkelijk. Mogelijk is de interactie net wat anders.
Groet!
Marijn