IUNGO Forum

Het Forum is voor IUNGO gebruikers en wordt ook vooral beantwoord door andere IUNGO gebruikers.

IUNGO maakt zelf beperkt gebruik van het Forum.

Specifieke vragen of storingen dus graag melden via de mail naar ons info adres.

pattern second
Watersensor toont r...

Meldingen
Alles wissen

Watersensor toont raar gedrag

Henk
Tinkerer Admin
Deelgenomen: 8 jaar geleden
Topic starter  

Hoi, zijn er meer mensen die vreemd gedrag waarnemen van hun pulsmeter (watersensor)?

De mijne verdwijnt na een reboot van de IUNGO. Hij komt automatisch terug bij het eerste watergebruik (bijvoorbeeld het toilet doorspoelen).

Tevens zie ik soms rare pieken in het waterverbruik die met de waterdruk hier gewoon onmogelijk zijn (>10 liter per minuut)
Het advies van IUNGO is om afgeschermde kabel (bieden ze aan in de webshop) te gebruiken als verlenging indien een verlenging zoals in mijn geval noodzakelijk is.

Ik hoor graag of er meer mensen zijn met dit soort ervaringen?

Citeren
Estimable Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Herkenbaar maar opgelost namelijk met de afgeschermde kabel van iungo en probleem na update is normaal, vanaf begin zit dit erin en is gewoon eventjes de kraan laten lopen en hij is er weer.

Men verliest geen data maar het wordt niet geregistreerd, verbruikt klopt wel.

Zelf verricht ik ook altijd een offline online, eventjes van de spanning af en dan weer erop en heel effe een glaasje water drinken en hij registreerd weer, zonde om een volle wc spoeling te laten verrichten 😉
Tenzij je naar de WC moest hahahaha.

Succes.

BeantwoordenCiteren