Blog

Klanten vertellen….juni 2025

 

IUNGO, als bewijsvoering ook heel prettig.

Vaak horen wij dat mensen erg tevreden zijn over IUNGO verbruiksmanagers. Dat is erg prettig omdat we allemaal graag bezig zijn met dingen waar mensen blij van worden, een menselijk trekje denk ik. Dat is heel fijn om te horen. En vaak vraag ik of ze iets willen schrijven voor onze site, maar vaak komt het er niet van.

Deze keer had ik een klant met een bijzonder verhaal en die heeft het kort op papier gezet (dank!!!):

In de maand mei ben ik overgestapt naar een dynamisch energie contract. Het duurt dan altijd een paar dagen voor dat de netbeheerder de gegevens van je slimme meter doorstuurt naar de nieuwe leverancier. Door IUNGO had ik daar geen last van want die leest de slimme meter uit onafhankelijk van wie je energieleverancier is.  Maar de echte waarde van IUNGO bleek pas toen de nieuwe leverancier de gegevens wel doorstuurde. Tot mijn schik was het verbruik gedurende de eerste week ruim zes keer zo hoog namelijk 324 kWh dan ik via IUNGO zag 42 kWh. Door IUNGO kon ik goed gedocumenteerd mijn nieuwe leverancier informeren over deze kwestie. Ze zijn er nog mee bezig maar ik denk dat ze mijn EAN- code hebben verwisseld met de EAN code van de publieke laadpaal voor mijn woning. Een geruststellende gedacht dat je altijd je eigen verbruik goed kunt monitoren zodat daarover geen onduidelijkheid kan bestaan. Ik vertrouw er op dat ze de
fout gaan herstellen en dat goed komt.

Geen stress dankzij IUNGO…..

 

Lees hier een andere ervaring met IUNGO